NEO Android Wifi Hacker indir (ROOT Gereklidir)

NEO Android Wifi Hacker indir (ROOT Gereklidir)

Artık İnternet Sıkıntısı Çekmeyeceğinizi Söylesem Ne Dersiniz ?
Ne zamandır Arşivimde Olan bir Android wifi Kırıcı Vardı Telefonumu Rootlamaya zaman bulamadığım için deneyemiyordum Dün Telefonumu ROOTladım Aklıma Bu Programı Denemek Geldi. Programı Yükleyip Denemeleri Yaptım ve Programın Gerçekten Başarılı Olduğunu Gördüm.

Programı Editleyerek Türkçeye Çevirdim.

Eğer Benim Gibi Öğrenciyseniz ve Operatörlere Para Yetiştiremiyorsanız Kesinlikle Kullanmanız Gereken Bir Uygulama.

WPS/WPA ile korunan wifileri kırabiliyor.
Evde etrafında çeken 10 wifi'den beşi WPS/WPA ile korunmakta bunların üçünü Sorunsuz olarak kırıp bağlantı yapabildi.

Programın Hiçbir Sorunu Yoktur

Wps Wpa Tester Premium (ROOT) 2.50 tl olan Programın Full ve Tarafımca Türkçeye Uyarlanmış Sürümünü Aşağıdaki Linkten İndirebilirsiniz.

NEO Android Wifi Hacker indir

Ek Olarak BusyBox Kurulumu Yapmanız Gereklidir.
BusyBox İndir
Yeni Makale
« Prev Post
Eski Makale
Next Post »

37 yorum

Yorum Yap yorum
Adsız
admin
21 Şubat 2015 12:46 ×

Kaan
Reis siteni gecenlerde kesfettim ve kendimi adamsin demekten alamiyor paylasimlarinin devamini bekliyorum :)
Turkcelestirmeyi telefonda mi pc de mi yaptin merak ettim ben bilgisayarda yapamiyorum telefonda yapiyorum eger ki bilgusayarda yaptiysan kisaca nasil yaptigini soyler misin?

Reply
avatar
21 Şubat 2015 12:59 ×

yorumunuz için teşekkürler
Türkçeleştirmeyi bilgisayarda yaptım onun içinde önümüzdeki günlerde bir makale hazırlarım Takipte Kalın :D

Reply
avatar
Adsız
admin
22 Şubat 2015 19:46 ×

Kaan
Sabiriszlikla bekliyoruz yeni makalelerini hocam :)

Reply
avatar
23 Şubat 2015 23:19 ×

Android Sürümünüz Düşük Olabilir

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Mart 2015 09:54 ×

abi baglanti basarisiz diyor android 4.1.1

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Haziran 2015 04:14 ×

Busybox marketten kurdum ardından neo yu kurdum ama wpa_çok yok diyor

Reply
avatar
22 Ağustos 2015 02:56 ×

Benim işime yaradı sağol :)

Reply
avatar
7 Eylül 2015 11:31 ×

Merhaba arkadaşlar size yeni çıkmış olan bir beğeni sitesi ini tanıtacağım. Kullanımı cidden baya basittir, asla reklam atmaz ve son derecede güvenilir bir sistem olmakla beraber Türkiye’de ilk ve tekdir.Superbegenim 2015-2016 yılları arasında oluşturulmuş olan bir beğeni sitesidir. Diğer beğeni hilelerinin aksine Türkiye’de tekdir ve işi benzeri yoktur. Beğeni hilesi olan superbegenim son yılların en iyisidir. Kullanımı gayet hızlı ve kullanışlı bir sistem olup Türkiye’de tekdir. Baya bir sistemimizi anlattık, şimdi sistemimizin genel özelliklerinden bahsetmek istiyorum.
Facebook Beğeni Hilesi olan superbegenimin 12 çeşit özelliği bulunmaktadır; Durum beğendirme, yorum beğendirme, sayfa kasma , sayfa beğendirme, fotoğraf beğendirme, foto beğendirme,arkadaş kasma ve abone hilesidir. Kullanacağınız her özellik için 16 dakika standart bekleme süresi mevcuttur. Yani bir fotoğrafını beğendiren kişi 2. Fotoğrafını beğendirebilmek için 16 dakika beklemektedir.
Superbegenim sitemize giriş yapın. Ardından “token al” butonuna basın. 5 saniye bekledikten sonra reklamı geç isimli küçük sarı butona tıklayın. HTC uygulamasına izin verin ve ardından url çubuğunda CAA isimli token kodu gelecektir. Kodun tamamını kopyalayıp sisteme yapıştırın ve uygulamamıza giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra bir çok bölümden yararlanarak durum,fotoğraf,ilişki,sayfa, beğendirebileceksiniz. Yaptığın her beğeniden sonra diğer geçiş yaparken yani başka bir şeyi beğendirmeye çalışırken her daim karşına başka şeyler çıkacak. 16 DK bekleme süresi. Ardından istediğini yapabileceksin.

Reply
avatar
7 Eylül 2015 11:33 ×

Merhaba arkadaşlar size yeni çıkmış olan bir beğeni sitesi ini tanıtacağım. Kullanımı cidden baya basittir, asla reklam atmaz ve son derecede güvenilir bir sistem olmakla beraber Türkiye’de ilk ve tekdir.Superbegenim 2015-2016 yılları arasında oluşturulmuş olan bir beğeni sitesidir. Diğer beğeni hilelerinin aksine Türkiye’de tekdir ve işi benzeri yoktur. Beğeni hilesi olan superbegenim son yılların en iyisidir. Kullanımı gayet hızlı ve kullanışlı bir sistem olup Türkiye’de tekdir. Baya bir sistemimizi anlattık, şimdi sistemimizin genel özelliklerinden bahsetmek istiyorum.
Facebook Beğeni Hilesi olan superbegenimin 12 çeşit özelliği bulunmaktadır; Durum beğendirme, yorum beğendirme, sayfa kasma , sayfa beğendirme, fotoğraf beğendirme, foto beğendirme,arkadaş kasma ve abone hilesidir. Kullanacağınız her özellik için 16 dakika standart bekleme süresi mevcuttur. Yani bir fotoğrafını beğendiren kişi 2. Fotoğrafını beğendirebilmek için 16 dakika beklemektedir.
Superbegenim sitemize giriş yapın. Ardından “token al” butonuna basın. 5 saniye bekledikten sonra reklamı geç isimli küçük sarı butona tıklayın. HTC uygulamasına izin verin ve ardından url çubuğunda CAA isimli token kodu gelecektir. Kodun tamamını kopyalayıp sisteme yapıştırın ve uygulamamıza giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra bir çok bölümden yararlanarak durum,fotoğraf,ilişki,sayfa, beğendirebileceksiniz. Yaptığın her beğeniden sonra diğer geçiş yaparken yani başka bir şeyi beğendirmeye çalışırken her daim karşına başka şeyler çıkacak. 16 DK bekleme süresi. Ardından istediğini yapabileceksin.

Reply
avatar
Adsız
admin
27 Kasım 2015 13:19 ×

rep + hll adamsin

Reply
avatar
Adsız
admin
2 Şubat 2016 13:13 ×

Tekno QW
Ücretsiz Wifi Kırma Uygulamaları Hem Android Hemde Windows İçin %100 Çalışan Wifi Kırma Uygulamaları İçin Sitemize Bekleriz :)

>>>http://teknoqw.blogspot.com.tr/
>>>http://teknoqw.blogspot.com.tr/
>>>http://teknoqw.blogspot.com.tr/
>>>http://teknoqw.blogspot.com.tr/
>>>http://teknoqw.blogspot.com.tr/

Reply
avatar
13 Şubat 2016 08:11 ×

bağlantı başarısız lütfen yeniden deneyin veya farklı bi hedef secin dio her yapısımda

Reply
avatar
10 Nisan 2016 08:04 ×

Teşekürler paylaşım için

Reply
avatar
26 Nisan 2016 06:42 ×

Slm tavsan bir sorum olacak cevaplarsan sevinirim sifreyi buluyor am bagkanamiyorum sifre yanlis diyor neden

Reply
avatar
7 Mayıs 2016 01:05 ×

Warnıng
dont have wpa_cli command hatası alıyorum alta busy box faln indir diyo zaten yüklü

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Haziran 2016 06:31 ×

Neo android wifi hacker indiremiyorum.

Reply
avatar
31 Temmuz 2016 21:37 ×

Valla aynı yazı türk hack teamda var biriniz direk kopyala yapıştır yapmış ama hanginiz bilmiyorum yapanın eline sağlık çalanada adam deilsin diyorum en azından alıntıdır yaza bilirdi saygılar

Reply
avatar
31 Temmuz 2016 21:37 ×

Valla aynı yazı türk hack teamda var biriniz direk kopyala yapıştır yapmış ama hanginiz bilmiyorum yapanın eline sağlık çalanada adam deilsin diyorum en azından alıntıdır yaza bilirdi saygılar

Reply
avatar
20 Ağustos 2016 12:45 ×

Busybox yüklü ama dont have wpa_cli command hatası veriyo acilll

Reply
avatar
20 Ağustos 2016 12:45 ×

Busybox yüklü ama dont have wpa_cli command hatası veriyo acilll

Reply
avatar
26 Ağustos 2016 03:13 ×

Programi kullanabilmemiz için busybox lazım mı... Bide bende çalışır mi android 5.0.1 rootlu
Tesekkrler

Reply
avatar
28 Ağustos 2016 08:41 ×

Teşekkürler program için ellerinize sağlık.

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Kasım 2016 02:13 ×

Türk hack team den çalmışsın yavşak bide diyosun ben türkçeleştirdim falan yalanını siksinler senin amcık. Bide yazmışsın kendime özgün yazılar yazıyorum. Sen git kumda çükünle oyna. Yazılar birebir aynı.

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Kasım 2016 02:15 ×

Bi bok bilmeden kopyala yapıştır yapmış beyler sorunlarınızı. Yazarak cevap beklemeyin. Harcadığınız zamanınıza yazık.

Reply
avatar
21 Haziran 2017 12:44 ×

yaramadim etkin diyil rotluda izin verdim wpa kiramaz

Reply
avatar
Adsız
admin
24 Temmuz 2017 01:27 ×

Wifi şifresini buluyor ama baya uzun harfler ve rakamlar çıkıyo normal şifreyi değil onun çözümü nedir?

Reply
avatar
Thanks for your comment